Cerrado-Pantanal - Reisverslagen van Harko Koster - WaarBenJij.nu Cerrado-Pantanal - Reisverslagen van Harko Koster - WaarBenJij.nu
Cerrado-Pantanal

Eens in de twee jaar bezoek ik als themadeskudige bossen in Zuid-Amerika de WNF-projecten in de Cerrado-Pantanal. Veel werk gebeurt op kantoor ter plaatse, maar dit keer gaan mijn WNF-collega Marius Brants (deskundige zoetwaterdelta's) en ik ook het veld in. Spannend, en ik ben benieuwd hoe het met onze projecten gaat!

04 Februari 2012

Oneindige wateren van de Pantanal

01 Februari 2012

Duurzame Veeteelt in de Pantanal
Harko

Ik ben werkzaam bij het Wereld Natuur Fonds (WNF) als themadeskundige Lanschappen en Soorten. Bij het WNF ben ik eerste aanspreekpunt op Zuid-Amerika en verantwoordelijk voor WNF projecten in Brazil, Guianas, Peru, Colombia, en Chile. In Nederland werk ik aan de verduurzaming hout, soja en palmolie; beheer het Prins Bernhard Leerstoel voor International Natuurbescherming en antwoord ik beleid vragen rondom beschermde gebieden en landgebruiksplanning wereldwijd.